haha idiot du är!

N A T H A L I E om svar på kommentar:
hahahahahahahah, tack amanda :) jag leker verkliiiiigen blattttteee :D:D:D:DD:D:D:D:D:DD:D:D:DD:D:D:D:D
jag skriver inte som en blatte, jag "går" inte som en blatte, och ja, hur går dom egentligen?
herreeeguud, om man är utlänsk så går man förfan inte på ett speciellt sättttt ! idiooooot ! du är fan dum i huvet, fjortis
förresten, när vare du skulle polisanmäla mig för att jag har din tröjja? :)

IDIIOT
IP: 193.150.220.209


EH OKEJ? varför tar du åt dig det är inte ens dig jag menar HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA idiooooooot!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

min ip adress fan :P haha amanda nathalie är ingen idiot du äääää

2009-07-12 @ 21:59:19
Postat av: natha

hahahaahah, nejnej, vem vare du mena då? ;););)

dina blondin-kompisar från viksjö eller? -.-



(har inget emot nån av dom, MEN det är bara jag som har haft svart hår och gått med mjukiskläder och målat mina ögonbryn svarta) av dina kompisar.. sååååå ?????? ;) .. haha aa jag är verkligen "idiot" -.-



och nej, jag tar inte direkt åt mig, men jag vet att du menar mig, du är inte den första som säger att "jag leker blatte"

2009-07-13 @ 10:53:19
URL: http://onedreamonelove.blogg.se/

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0