??

veronica om haha inte sådär fullt normala ( me vi bjuder på det ):
höhöh, ''mina 400 läsare!'' gumman, de kan inte vara möjligt eftersom du har noll komentarer på varge inlägg(okej undantag typ 1-3 komentarer max) hahah!

SVAR:
för det första så var vi lite påverkade..  och jag övdrev uppåt och josefine överdrev neråt.. nej jag har inte 400 men jag hade under en tid kanske 2-3 veckor då jag uppdaterade som mest runt 300 besökare per dag! varför dom inte kommentarer vet jag inte! jag har inte det längre! om du vill veta så har jag mellan 100-200 det beror på hur mycket jag skriver osvosv!

men vet du jag bryr mig inte om jag har besökare eller inte?!  jag har ett ställe där jag kan skriva och det räcker!

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0