bästa semestern av allt!



det här har nog vart den bästa semestern jag vart med om! vi har vart med om så himla mycket och haft så jävla roligt!

ni vet att ibland kan man ju sakna hemma om det gått två veckor, jag va lite så ett tag att jag ville hem osv pga vissa personer, men nu senaste vill jag vekrligen inte hem!

vi har sett en kille dö, han skulle klättra i bergen precis på stranden där vi låg, så ramlade han sen kom ambulans helikoptern och hämta honom och åkte över stranden och då såg man hur killen hängde i en korg i luften .. skit äckligt!

sen så hände en annan liten olycka som var jääääääääätte pinsam men den kan jag inte ta upp..,

sedan så var den en dag så kom det ett film team och frågade om vi kunde vara med i turkiskt tv så vi fick lära oss lite turkiska som vi skulle säga i tv haha..

jag fick en turk efter mig som hette ringo... usch på han! han gick och sa att jag var hans flickvän? hahaha verkligen inte! såg ut som en anka...

en natt var vi på en nattclub som hette the doors, jag fick för mig att dansa på baren inför alla, då gav bartenders mig gratis shottar ojoj.. haha sen var det full fart på mig kan jag säga! jag fick vattenflaskor och hälla på alla andra nere på golvet, stackars sara som fick stå och dansa med en kilel som va på henne hela tiden hahaha.

en annan kille hade druckit så mycket att han va mer eller mindre död, han såg skit bra ut men låg bara där på marken helt död typ.. skit läskigt, polisen stoppade sina fingrar i halsen för att få upp mer sprit ur hans kropp.. men det gick inte han rörde inte en fena!


vissa dagar avr det också jätet höga vågor, så jag och sar fick för oss att hoppa i vågorna.. inte så smart för när den flög in upp mot stranden sen åkte jag ju med, sara välte en stor tjock gubbe, jag slog i en sten och sedan åkte längst sanden och sen kan jag ju säga att brallan och bh:n var fulla av sand. och även min näsa! haha

vi skulle hyra båt också, mitt i allt när vi är långt ute kommer en stor fet jävla geting och sätter sig på mig, jag får panik står och skriker,  joppar ner i vattnet men den sitter kvar på bröstet! jag trodde jag skulle dö plus att jag trodde en haj skulle komma dessutom !



när vi var med i tv..

Kommentarer
Postat av: Anonym

fick du festa för din mamma? :)

2009-08-01 @ 23:18:55

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0