även jag kan ha mina fyllor..

godmorgon sötnosar. jag har bestämt mig för att ha ett öppet liv och kunna berätta allt för min älskade blogg..

igår så var jag ida,bella,josefine och rebecca o festa.. skulle inte vara någon big deal från min sida.. vi hade SKITKUL, tills någon idiot tog min mobil, jag hittade mobilen men inte simkortet men när jag kom hem mådde jag inte sådär jätte bra, jag fick dricka av några där, men när jag kom hem så small det i huvudet.. det var inte så där jätte mycket dricka men det var vodka och jag tål inte det så jag modde inte så bra! 

idag så ska det packas och tvättas, sen ska jag bege mig till josefine för att hämta min grejjer. imorrn blir det båstad. ska väl bli roligt antar jag.. förutom bussresan på 7,5 timmar dvs. bilder från igår kommer dom kommer ;p

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0