you're so beautiful

godkväll darlings,  kom hem för en stund sen, har vart hemma hos anna och bara chillat med emma och anna. anna räknade matte och jag och emma tog det bara lugnt. senare skulle jag ta bussen men fick såklart sitta och vänta i typ 40 minuter. sen så skulle jag ta tåget mötte då på två skit trevliga killar som jag snackade med, senare fick jag reda på vem den ena var och ja då var det inte lika roligt längre haha.

iaf nu är jag hemma knarkar en skit bra låt ska snart sova! ni ska få ett videoinägg idag också :) visst är jag snäll va?
hehe jag vet, I KNOW YOU LOVE ME. muhaha. nej nu ska jag faktiskt sova har en låååååångfredag framför mig fullspekat och klart, kanonkul! 4 av 5 toast kanonkul! bye sweetie


min grupp i nt, vårat ägg expriment gick as bra! ägget höll. jag o sofie döpte han då till börje haha :D en riktig kämpe haha..

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0