we where much to young

så var tvungen att svara på vissa kommentarer innan jag skrev ett normalt inlägg. men blir så förbannan på folk gossipgirl just nu som tror jag gillar pontus men han inte gillar mig, men hallåååå im over him okej?!
jag har liksom haft ett ''förhållande'' och det skulle jag knappast haft om jag gillat pontus.


iaf så har jag kommit hem för ungefär en halvtimme sen, haft roligt idag! men nu ör jag hemma i en tom lägenhet. booring. men iaf som tur är så har mamma köpt  högtalare till datan så man kan lyssna på musik, dom fnkade ej på hennes dator så lucky me som kan andvända dom muhahha.  nej nu ska jag sluta babbla och logga in på facebook och looka runt. hej på ett tag! / en glad amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kommer det sig att du kom över honom? och vadå du har haft en annan?

2009-08-24 @ 20:23:52

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0