irrterande !

BLONDINER = BLÅSTA?

nej så är det inte.. men vissa blondiner tror att det är en självklarhet att vara blåst och dum för att man är blondin?
som att spela dum på sin blogg att man inte vet hur man lägger in tvätt i en tvättmaskin?! eller blondiner som säger ''jag fattar aldrig skämt, men det är typ för att jag är blond.. vi bryr oss så mycket om vårat hår så inget annat får plats''
åååh idiots....

jag menar bara för man är blond så blir man knappast sexigare,snyggare,populärare eller mer omtyckt för att man är blåst? tvärt om! shiit ge er nångång!


Kommentarer
Postat av: Denice

Hej på dig Amanda!

Har faktist tänkt på dig mycket den här sommaren eftersom det är den första(på många år) som jag itne tillbringat den med dig.

Hoppas allt är bra, saknar dig.

Jag hoppas vi kan ses någon dag innan skolan börjar.

Puss

2009-08-06 @ 15:51:38
URL: http://dkn.blogg.se/

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0