frågestunden över - svaren

Postat av:
vilka från skälby har du hållt på med, asså typ strulat och så eller aa bara hållt på med på nått vis?? hur många??
 vilka e de
svar:hållt på och hållt på men  4/5 stycken,  kan tyvär inte skriva ut deras namn. vissa vill vara anonyma ;)

Postat av:

du bara gillat en kille på riktigt, vem var det?

svar: pontus.. 

postat av:
 när fick du din mens ?
är du oskuld ? isf hur många gånger har du haft sex ?
har du kille ?
är du fjortis ?
tampong eller binda ?
när strulade du för första gången ?
svar: i sexan, nej det är jag inte, fem stycken
nej tyvär,haha nej tycker jag inte, tampong såklart. i sexan!


postat av: maria luna
gillar du någon?
isåfall vem ?
svar: jag vet inte..

Postat av:

höll du på med någon i turkiet mycket?
hade du sex med någon där?
:)

svar: haha whats happend in alanya stays in alanya =)
nej det hade jag inte!


Postat av:

va hände efter rättegången? vad fick hon för straff och så? fick du nått?

svar: hon kanske inte vill att det kommer ut, så jag kan inte säga det, då får ni fråga henne isåfall..
jag fick 9100 kr i skadestånd!


Postat av: :)

varför tog de slut mellan dig och pontus ?

svar:för han hade inga känslor kvar !

Postat av:

när strula du första gången ?

svar: haha 2005 typ 6:an..

Postat av:

gjorde nån av er nått i turkiet

svar:whats happend in alanya stays in alanya ;)

Postat av:

vad är du mest nöjd me med ditt utseende/kropp

svar: hmm.. mina ögon

Postat av: :p

vem är mr hemlig??

svar: har jag namngett honom som mr.hemlig så menas det med han ska vara just hemlig =)

Postat av: tjobejb

hur reagerar cc på att du o pontus har konakt igen? hon gillar väl honom?;o

svar: i don't care =)  bryr mig inte om gon gör det heller ;)

Postat av:

är du sokuld?

svar: nej

Postat av:

HUR ¨ÅNGA HAR DU HAFT SEX MED?
svar : fem

Postat av:

hur många besökare har du hittillss idah :D

svar: 175 besökare, 90 unika besökare

Postat av:

kan jag få din MSN
svar:  glöm [email protected]

Postat av: Turken

Är du turk ? som jag ?
svar: nej det är jag inte!

Postat av: amrish

tycker du att du är cool?

svar: ja skit cool ;)

Postat av:

När hade du din första fylla?
Vilket gymnasium ska du börja på?
- Vilken linje?
Hur mycket poäng hade du?
Hur lång är du och hur mycket väger du?
Ska du tillbaka till Turkiet?

svar: 2006, jensen västra, sam sam,160 poäng, jag är  ca 1,70 och väger ca 60/61 kg
ja jag ska tillbaks till turkiet!

Postat av:

vad vill du jobba med?
svar: psykolog eller liknande tror jag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHHA AAAAAAAAAAAA DU VÄGER VERKLIGEN 60-61 KG... ;)

2009-08-05 @ 16:15:54
Postat av: Anonym

hade du 160p? :O

2009-08-06 @ 17:58:36

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0