hiss&diss



islatte/kaffe cooler
finns det något godare? i love it! och endast 19 kr, som hittat?!


jensen västra..!
jag vet att jag valde helt rätt, jag är så grymt nöjd med min skola och min klass! underbart jäkla go bra asså! samtidigt som alla är välklädda och lärare går med kostym osv, och det kan kännas lite jobbigt att varje dag vara iordning fixad och se bra ut så tycker jag det är grymt bra med välklädda ''lite finare''  den där gamla mjukis, lodis tilen är så over!
i love my school! jensen västra eller jensen west side som bllatarna i skolan säger haha

hösten,
många tycker den är mörk,tråkig och kall. men jag älskar den, när det inte är regn dvs. tänk er soligt väder men ändå kallt ute, nya fina hört jackor, stickade tröjor. och lite ''varmare'' kläder. är bara sååå trött på sommarkläderna! hösten är också enormt mysig! don't you think?

blått är flott haha
jag tycker iaf att jag passar bra i den ljusblåa färgen, den framhäver verkligen min ögonfärg! blott är flott hehe

'
( dig )
du är så otroligt underbar och jag önskar verkligen att vi kunde ha det som för ett tag sen, jag saknar dig och din närhet! du är en av dom få som jag verkligen trivits med. jag begär inte att vi ska ha det som då, men vänner iallafall. varje gång jag pratar med dig blir jag glad och mår så bra! innan förstog jag inte men nu förstår jag exakt varför!



rullstolar ute i shoppinglivet,
förlåt jag tycker verkligen synd om dom! men kan affärerna inte visa lite hänsyn till rullstolsbundna? dom kommer knappast fram i vissa äfferer!! det gör oss andra irrterade eftersom dom står i vägen. nej något att ta tag i reinfeldt?! visa hänsyn till rullstolar ute ishoppinglivet, för dom gillar inte att shoppa mindre för att dom sitter där dom sitter! dom ör för fan männiksor som vi, fast lite otypligare!

gammla mammor!
haha låter som kissie fast tvärtom! men idag såg jag typ en 60 åring till en liten bebis på bussen, det är fan inte nice asså! nånstans går gränsen ich det ör vid 50 +, det är som att min mormor skulle sitta med en lite bebbe i famnen ?! how nice is that? inte alls.. så om bogg''kändisarna'' ska utrota alla unga mammor och mammor med feta rumpor eller vad det är, så ska jag banne mig utrota gamla mammor! minst lika illa om inte värre.

poliser,
jäkla potatis grisar asså! inte bra för någonbting, utom att göra folk irrterade och gnälla på en. visst dom är givetvis bra också, men även jag som tycker dom är bra att dom finns för att stryra upp samhället så tycker jag illa om dom också, dom kommer där med sina batonger och är allmänt otrevliga, woooow en polis.. farbror blå säger nej gör inte så och så,  hahah jag kunde inte bry mig mindre!

spindlar,
äckligt äckligt och ännu mer äckligt, onödiga och inte bra för något.fula är dom också!  kommer där med sin äckliga kropp och ben... bää, ja hatar spindlar!

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0