just so you know

hej sötnos, sitter hemma just nu och äter glass hehe, ben&jerry ofc ;) inte bra eftersom ja går på diet menmen ibland får man unna sig. städade åt mammsen idag, så hon blev jätte glad ♥ sen så har jag shoppa shoppat idag med anna, LOVLY! oh jag älskar verkligen att shoppa... =) sen hem och städa garderoben som ör verkligen överfull nu.. dags att rensa igen ? jaja mycket kläder e bra. asså det är sjukt hur många tröjor jag har ;o jag älskar tröjor så det e bara possetivt!

ja som sagt sitter här med mina högtalare som är nya hihi och poppar musik samtidigt som jag sitter och äter glassen!
imorrn kommer alexandra gumssi till skolan och ska börja så hon ska på ett möte hihi :)
dont stop and never giveup bye!

lite mer mm i mitt liv just nu!

mina små bärbara högtalare, visst e dom söta =) ?


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0