uppdate

'Första skoldagen var hemsk! jag vaknade alldeles försent asså. men dagarna framöver blir väl annorlunda hoppas jag. det var mycket förändring måste jag säga men det kommer väl gå bra skulle jag tro.

iaf så har jag inte skrivit något igår för det var KAOS, jag och danne åkte fast för polisen haha, eller igentligen ska jag inte skriva haha för det är verkligen inte roligt! hatar södermalms polisen asså! , mycket bråk med mamma också. och ja allt  var kaos helt enkelt...  men tillslut ordnade det väl sig hyffsat och vi somnade vid typ 7 imorse. hahah.  jaja sånt händer ..

här kommerlite bilder från dom senaste dagarna ;)


jesper lindholm

nosse pillar bort två fästingar hahaha..

annapanna

haha nosse blir ner brottad =)



 


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0