massa bilder bara för er =) ( bläddra ner)

förlåt som vanligt, så låter nog dom flesta första meningarna nu för tiden hah?! sorry asså men det har vart rätt pördigt liksom pördey.. som sistone. iaf så kom jag nyss hem efter en kväll i stan med anna, vi fikade åt massa gottgott osv. 

morgonen började av att vi vaknade vid tio kanske jag låg och sov med björnfitta på huvudet.. (förlåt för språket) iaf så gick vi upp och åt frukort och sedan fixade oss, emma skulla ha loppis pördigt emma! haha..
så jag och alexandra åkte till ajkan shoppade lite smink osv, sedan åkte vi tilla nton hihi eiuw. vilken bubblare muahha.

jag och anna åkte sedan till stan efter vi gjort oss irodning och så. det var grymt kallt ute men ändå fint väder, lovly! när vi kom till stan åt vi det goda hehe.. ite bra för min diet men whatever man lever bara en gång klart man ska vara lite pördig hahah. i just love the ''ord'' ( vad heter ord på enegelska? )
sen drog vi oss hem jag träffade finen och natta en stund i barkarby men nu är jag äntligen hemma! saknat mig? i know uhave hahhaa.. nu ska jag sluta tönta mig och ladda in bilderna :) puss ha det gött!
DAGENS BILDER

visst är man riktigt söt i sånna här mössor hehe..?

barnhörnan hann jag med också

i kungsan

haha..

fånga alexandra på bild!

och även emma :)

anna ville självklart också vara med !

GÅRDAGENS BILDER

alexandra och anna chillipill!

jag och emmsan, bubblan finns där för ett särskillt själ..

snusemma och ciggasigner haha

strike a pose

jätte normalt!

haha

..

japp jag tappar byxorna, visar magen.. men den bjuder jag på!



rött är sött =)

det var kallt ute iaf

emma jag och jokk haha

riktig pingla haha


Kommentarer
Postat av: adam

du känner dig säkert jättecool när du röker

2009-08-31 @ 20:17:51

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0