'' huvudsaken är att vi vet''

för varje dag som går så känner jag saknaden som stiger och stiger, varje gång jag hör någon låt som får mig att tänka på dig så kan jag bara drömma mig bort att vi är där igen bara vi två ingen annan. det känns fortfarande som att du ska skicka dina vanliga ord, att du saknar mig.. men sen kommer verkligheten ifatt mig och jag kommer på att det är inte så?! det är över.. du kommer nog inte tillbaks igen.

men så kom jag på varför komma ihåg saker som gör mig ledsen? jag borde tänka på dig så som jag minns dig, så som det brukade vara. komma ihåg våra minnen vi har på ett bra sätt och inte för att jag saknar det, vara glad för att det hände och inte gråta eller vara ledsen för att det är över. det var bara ett kapitel i mitt liv, dock ett väldigt bra kapitel som blir svårt att glömma! men det är som det är, och du kommer inte tillbaks bara för att jag vill det! så jag ska komma ihåg dig så som jag känner dig, så som det brukade vara, fast utan sms:en och varje gång vi pratade. utan dina underbara ord som fick hela mig att fyllas med glädje.

men jag saknar dig otroligt mycket, jag trodde inte att jag skulle uppleva den här slags känslan igen. allt gick så fort du kom som en vind du va som en vinst, men du försvann en dag och kommer aldrig att bli min..
jag vill inte att du ska ha den bilden du har av mig, för allt är ett missförstånd, det är inte som du tror och hör,men du vägrar liksom ta det med mig så vet inte vad jag ska göra. du vill inte prata med mig heller. så jag släpper dig det kan jag, men jag kommer inte glömma dig för det! du fick mig att inse många saker jag inte trodde om mig själv.
you'll be in my heart! oavsett om du vill eller inte!


Kommentarer
Postat av: Hampus Wiklund

Hej,



Hampus här din flitiga bloggläsare. jag gick visst i viksjösskolan i 9h, men nu går jag i jakn. jag såg dig faktiskt varje dag jag tycker du är jätte snygg men eftersom jag e så ful vill ingen ha mig.

B.t.w jag gillar din stora tuttar.

2009-08-31 @ 15:30:31
Postat av: Hampus Wiklund

Hej,



Hampus här din flitiga bloggläsare. jag gick visst i viksjösskolan i 9h, men nu går jag i jakn. jag såg dig faktiskt varje dag jag tycker du är jätte snygg men eftersom jag e så ful vill ingen ha mig.

B.t.w jag gillar din stora tuttar.

2009-08-31 @ 15:30:48
Postat av: Anonym

vem är det?

2009-08-31 @ 20:08:20

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0