hiss&diss



folk som bjuder på sig själv..
jag tycker att man måste kunna bjuda på sig själv lite då och då, det gör att fok ser en som en roligare person och även utåtriktad.. man ska dock inte känna att man ska behöba vara rolig och sticka ut varje single day, utan det räcker med lite dåoch då, så folk ser att man liksomär en roligt person! så era tråkiga j*vlar bjud på er!

närhet!
 finns det något mysigare? tänk er att ligga på  killens/tjejens bröst och höra hjärtat slå, hålla hans/hennes hand och känna spänningen mellan er i luften.. lovly .. dock har jag endast kännt den tre gånger i mitt liv! så sjukt mysigt!

fest!!
i love it, i love it! då menar jag inte supa, röka osvosv.. utan festa ur erat egna perspiktiv, vissa festar på ett annat sätt än andra, hur jag ser festa förblir 'secret' det är iaf den bästa tiden för mig, so let's go fiestaaaa

shopping,
tyvär är det beronde framkallande..  när jag går där i affärerna och plockar på mig det man behöver och vill ha.. mmh i lovin it!  måste vara den bästa medicinen för en tjej som är ledsen!

bebisar/unga mammor
jag går emot idioterna och tycker tvärt om! bebisar är hur gulliga som helst! och det är inget fel på unga mammor! eller kompisar mammor, med stora rumpor ... dom har för fasiken fött barn såklart rumpan blir större för god sake!



regn!
har sagt det förut men jag verkligen hatar det! mer än allt asså! det gör verkligen världen och speciellt sverige så dystert och tråkigt!

dagen efter..
sliten,trött och ångerfull.. kan det bli bättre eller?! finns inget värre än när man vaknar upp dagen efter och känner hur något gått fel, nått man ångrar. eller huvudverk? knns det där godis och sötsaker suget.. nej dagen efter borde inte finnas!

känlsor för fel kille,
jag tror vi alla har känt någongång, att man fått känslor för fel kille. en förbjuden frukt,han som player alla, eller han som alltid hamnar i bråk.. jag tror alla håller med mig om att det är sjukt jobbigt!

grön,orange och mörkblå
usch för dessa tråkiga färger..  nästan inte snyggt till något.

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0