jag är inte den du tror



det är inte någon som känner mig helt och hållet. som vet om alla mina hemligheter och alla mina tankar..
vad jag egentligen tycker och tänker om allt. jag har en utsida som ger en slags blick på hur jag är som person. jag sänder ut en bild av mig själv som för vissa är bra och vissa andra dålig.  jag ger er en bild av mig som för det mesta stämmer. men hur jag igentligen är som person vet ingen utom jag. 

jag kan vara bitchig, jag kan vara sårbar, jag kan vara snäll,elak,dum,konstig,underbar,förjävlig,korkad osvosv.. men det är bara ett ''spel'' jag får köra. ett skådespel. som jag får göra varje dag! för det är den personen jag är sedd som, men kanske ite igentligen är. då menar jag inte att mitt liv är ett skådespel utan jag som person.

jag kan vara självsäker och rak ang vissa saker, men egentligen osäker på om det verkligen är rätt. man måste chansa. man måste vara stark, om inte iaf så att man klarar sig där ute. livet är hård och et är stor konkurens bland alla tonåringar. det kommer alltid vara tjaffs runt om en, man kommer alltid vara oense angå vissa saker. irretation och bråk kommer alltid finnas där. oavsett hur allt är.  jag tror alla bär på egna hemligheter om sig själv. hur man igentligen mår och är. om man är stark eller svag.

jag har kanske berättat mycket om mig själv för vänner. dom flesta och närmsta vet det mesta om mig. men innerst inne finns det saker folk aldrgi kommer få veta, känslor som inte KAN komma ut. men som bara finns där.

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0