lonly at home

älskade bloggen, emma anna och alexandra åkte hem för ett tag sen, så sitter nu ensam hemma och chillar galet!
ska snart duscha för börjar rätt tidigt imorrn! hmm vad ska ma ha på sig, vädret är så grymt konstigt så antingen svettas man eller fryser?  säger bara en sak, skit sverige!  fredagen är även planerad för det mesta, eventuellt blir det supa oss fulla och hama i ett dike muhahha nej skojja förlåt alla känsliga läsare väldigt omogetav mig hehe.

nej men anna ska ha tjejmiddag kanske så det blir väl först sen, iaf en kväll med flicksen, sen på lördag blir det poolparty i skälby(!?) how nice? brr kallt! anyway nu ska jag sluta babbla eftersom jag ändå inte har så mycket vättigt att säga, eller va säger ni?  bye bitchees


jag och min nya höst outfit haha, how niceee?

han verkade ha väntat på bussen väldigt länge haha. jag och alexandra hade väldigt roligt åt denna gubbstrutt. haha

en riktigt tjusig hatt alexandra snappade upp.

outfit just nu!


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0