angående mina betyg!

ad är vissas problem? varför skulle inte jag kunna ha 160 poäng i skolan när jag gick ut nian? det är alla g förutom ett, vad är det med det.. det är inte ens bra betyg egentligen. men för mig är det jävligtbra och jag är stolt över mig själv ska ni veta! vill ni veta varför? jo jag har haft ett helvettes år framför mig, sen nian började så har egentligen allt gått snett. jag har mist vänner,familj och mitt eget sätt att se på mig själv!

jag kände mig så liten och ensam vissa stunder, det har kommit saker som tagitmig upp och gett mig ny ork att orka kämpa. personer som fått mig må bra, men som i alla andras liv så går det upp och ner..  det kom motgånger igen som tog min ork, nya saker hände som fick mig att bara skita i allt.

den sämsta tiden var nog frammåt julen 2008.. jag sket totalt i allt för vänner jag inte ens fattar att jag ens ville komma nära, men man hittar vänner man har ett tag tills man kanske inser hur dom är i verkligheten.. mitt liv rasade totalt efter nyårsafton 2008/2009, jag hade ingen som helst ork kvar till någonting igentligen. jag hade ig i 8 ämnen.. om inte mer.. jag fick mycket hjälp som fick mig förstå att jag måste ta det här på allvar nu.. det tog ungefär en månad februari ungefär.. jag började kämpa! i april/maj var mina betyg uppe på g igen, och två av dom vg nivå..
i slutet var det bara trötthet och lathet som gjorde att jag inte fixade min spanska.. som jag då fick ig i. resten hade jag g i.
För vissa av er kanske det vore skit betyg, men för mig som gått igenom mycket jobbigt så är jag så j'vla stolt över mig själv! och ingen ska säga nånting! jag kämpade för g medan vissa kämpade för vg och mvg. alla har olika mål, och mitt var att klara godkännt först och främst men jag hade inte så lång tid på mig så det blev bara g! men jag är stolt över att klarat det, och kom också in på mitt valda gymnasium jensen västra.. och huvudsaken är att jag är nöjd och då kan alla säga vad dom vill, i couldn't care less!

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0