tisdag

hej sötnos, eller godmorgon för er som precis vaknat.  kom nyss hem efter yttligare en skoldag, skit roligt idag på svenskan faktiskt. iaf så efter dagens slut gick jag, sara,jalina,pelda,mitra,madelene, elvira,emelie,medelene, alexandra, antonia,gabriella och säkert några fler, förlåt om jag glömt er. inte med mening. vi gick iaf och åt lunch på hemma hos julia. jag åt pasta carbonara. usch va mät jag blev asså! ska aldrig mer äta mat känns det som.

nu är jag hemma väntar på alexandra som ska åka till jensen o fixa papper osv, sedan imorrn ska hon va med oss i klassen och kolla och så.. annars så är det inte så mycket mer som hänt idag. ska ta och platta mitt hår nu som inte gick imorse eftersom platttången vägrade fungera -.- så idag va man krulltott  haha =)

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0