the voice, lyckad!

hej darlings,

igår var vi på the voice, men sen när det var slut drog vi till förorten igen, vi fick med oss nosse och jesper hem =) sen så fortsatte vi ''efter festa'' .. inte för att det direkt var efter fest, utan det var rätt lugnt, föroutom att nosse har typ dödat mig så jag knappt kan gå hahah. anna har en bula i ansiktet pga jesper och jag har typ blåmärken och bulor över allt.

vi brottades, och det gick självklart inte så bra för oss tjejer haha..

när vi väl va inne på the voice, så var det miljarder personer typ och någon slängde tårgas eller vad det heter så man knappt kunde andas .. fick typ panik, så jävla starkt! sen så började vi tjaffsa med polisen också -.- hatar poliser, dom e så jävla dryga! sen så tappa vi bort rebecca så vi sparng runt och leta efter henne ett tag i regnet haha.

jag emma och anna träffade också en finne som var skit full hahah, vi satt med honom ett tag och snackade engelska och han fattade ingenting mohha. stackarn asså!

det var faktiskt lyckad igår kväll tycker jag :) jag hade iaf skit roligt. fast evt inte hur många nummer jag samlade på mig under kvällen ahhaa. kvällen stavas iaf LYCKAD!

hej på ett tag!

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0