svar



Anonym om bästa semestern av allt!:
fick du festa för din mamma? :)
svar: ja det fick jag.. min mamma är dock innte en sån mamma som låter mig röka &dricka hej vilt.. vi var på semester sådå sa hon att jag fick göra det ;)

vill ej namnge mig om out out out:
får jag bara fråga, så svara helt ärligt!
är det någotning mellan dig och p? snackar ni varje dag eller asså berätta ;/ jag känner honom och han säger inte så snälla berätta :)
svar: nej det är ingenting mellan oss. ja vi pratar offtast varje dag.. men vi har bestämt att vi ska vara vänner, så whats the problem?  okej men om du känner honom så skulle du redan vetat vid det här laget attvi endast är kompisar, så det finns ju inte så mycket att berätta =)

Anonym om home cold home..:
vart har finen tagit vägen i dittliv? ovänner igen?
svar: hon är just nu i turkiet.. nej absolut inte men vi har inte setts på ett tag! saknar henne faktiskt..

Em♥ om out out out:
Allt bra ? = )
svar: jag mår skit bra!


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0