svar på kommentar

Anonym om we where much to young:
hur kommer det sig att du kom över honom? och vadå du har haft en annan?

svar: jag vet inte riktigt hr jag komöver honom. men det gjorde jag iaf! aa precis du läste nog helt rätt tror jag, jag har haft en annan so what? jag vill inte uppge hans namn, då han vill vara anonym. för annars finns de så många som ska lägga sig i och förstöra! tyvär så har jag svikit honom genm att ''hållt'' på med andra. dumt gjort jag vet! men ibaldn gör man saker man inte vet varför liksom. så jag får väl skylla mig själv.men det är dock inte anledningen till att det breaka mellan oss igentligen. jobbigt att inte ens kunna säga till sina närmsta om sin ''kille'' menmen.

så nu vet ni som läser min hela histoien om det också, nu ska jag banne mig sova :) puss på dig anonym


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0