svar på kommentar

fråga:får vi bara fråga en sak... med tanke på att bloggen lagts ner! är det sant att du låtsas bråka med josefine för att få vara kompis med skälby killarna? och varför kan du inte stå för att du gillar pontus? och en sak till - är du kompis med skälbykillarna bara för att få status och rykte i skälby ? xoxo


svar: hahaha nej verkligen inte, jag skulleväl kunna vara vän med dom även om ja umgicks med josefine? de spelar väl fan ingen roll?! varför jag inte kan stå för det? eh jo det är klart jag skulle kunnat göra om jag hade gjort det, men FORTFARANDE så gör jag helt o hålle inte det alls. mina känslor är inte kvar en enda för honom. vi är kompisar för 100 gången...

hahah whaat? status? rykte? nej knappast... hur ska jag kunna få det? hahahha roligaste ja hört.
adjöss fuckers!!

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0