svar på kommentar

-kom just på att jag hade fått en kommentar förut om att jag  vägde 60/61 kg.. MEN enligt kommentaren så hittade jag bara på det?
NI HADE RÄTT! förlåt jag skrev fel vikt... ber så hemskt mycket om ursäkt!

jag väger 58 kg. så förlåt för jag sa fel!
låt oss  nu göra en sak klar för oss genom att jag lägger ut bild på vad vågen visar.. thats all! så slut pratat om det.
kalla mig tjock, kalla mig vad du vill because i don't care =) jobbigt va?

men sen är det faktiskt så att man ska inte gå efter sin vikt, uan mått isåfall. vikten avgör inte alltid om du ärtjock,mullig smal osvosv..

Kommentarer
Postat av: Roxanne

Smala tjejer är ändå inte snyggt nånstans =)

2009-08-18 @ 20:41:18
URL: http://roxxan.blogg.se/

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0