skola skola skola

heej på er, förlåt för en dålig uppdatering men har haft fullt upp. och igår var jag för trött för att orka skriva någonting!
har iaf kommit hem från skolan nu, har haft våran första metala träning och språk. det gick väl helt okej... mötte också på joel och luca ( stavfel?) som tydligen också gick i min skola haha, blev lite förvånad att se dom där?

nu ska jag bara vila en stund sedan fixamig iordning för att möta upp annisen och vi ska ner på stan! idag satt jag också i bordet brevid kissie... och genomskådade verkligen henne, då märkte jag det ena och det andra, hon har häng byxor, orange foundation och rosa/lila läppstift. ingen mascara och årets utväxt! världens minsta huvud men ändå kan hon vara så kaxig och säga att alla vill se ut som henne? nej tack!

men vi hörs senare, pussen

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt med dig och finen? vrf e du inte me henne?

2009-08-24 @ 19:59:26

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0