please remember

jag har inga ord hur jag ska få ut mig allt! med det tynger mitt hjärta, för du kom från ingenstans och fick hela mitt liv att lysa upp. hur vi brukade titta på varandra utan att säga ett ord.. hur du brukade hålla min hand. hur du brukade pussa mig när vi höll om varandra..  allt det där, som är som en j*vla saga.. det hände faktiskt på riktigt..

du hamnade verkligen i mitt hjärta, som ingen gjort på länge.men som alla andra gånger ska allt sabbas när man går för fort fram! vilket vi gjorde.  vi som verkligen hade lovat att inget skulle komma imellan för att kunna förstöra. men jag tönker inte sitta och sakna dig och allt det där. för det var mer som en dröm som faktiskt händepå riktigt.
men please remember! våran tid tillsammans, som dock vart kort...

( många av er kommer inte fatta någonting, för det är ingenting jag berättat för någon alls. så förblir det också! så ingen idé att fråga, thaaaank you  )


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0