onsdag

godmorgon *suck*

hatar tidiga mornar, brukar liksom gå upp vid den här tiden (?) iaf så är jag fixad och klar och ska snart gå till bussen och dra mig till skolan för att ha idrottsdag i rålis.. usch hatar idrott menmen whatever, det blir vad man gör det till.
men jag har dock inte satt på mig värsta idrottskläderna med gympa skor osvosv.. här kör vi strumpbyxor med en snygg stickad tröja =) tänker inte se ut som ett fån haha!

ska passa på och hälsa lycka till er my girls! anna,rebecca,emma,alexandra och självklart er alla dom andra! som börjar skolan idag.

nu ska jag borsta tänderna och sedan dra mig till bussen.. byyee bitches
juste hade besöks rekord igår muhaha :D


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0