om min dag-party tomorrow..-deeptalk

hej sweeties, sitter på östermaaaalm nu hemma hos sara.  vi har inte gjort så mycket idag uatn mest tagit det lugnt med chicsen, imorrn blir det däremot fest! Och ni vuxna som sitter och läser min blogg, jag är 16 år och festar väl lika mycket som dom flesta andra i min ålder.. utom skolnördarna dvs!

iaf så vet mina föräldrar att jag röker och jag dricker även ibland. det är inget konstigt med det. varken omoget eller moget. så om jag nångång tar mig en öl och en ciggaret så är det inte hela världen! okej förstår ni mig? =)

jag menar inte nu att jag sitter och dricker hel tiden, men det händer- JA. ta inte det här på för stort allvar och spring och skvallra vidare med en historia som ör överdriven! för både ni och jag vet att det är ren fakta. tonåringar dricker och röker oavsett om dom får eller inte right?!  så ta det hela med en nypa salt och tänk inte mer på detta :) great!

OBS!! detta betyder inte att jag ska dricka imorgon för att det är fest.. utan allmänt bara. jag tkr dock att huvudsaken är att man tar hand om sig själv och klarar av att höra av sig till en vuxen om man skulle behöva hjälp. att man även dricker med måtta och förstår konsekvenser av det hela... slut på deeptalk nu.. jag och sara ska väl hitta på något roligt nu när vi
are alone haha =) byyyee bitches, nu skrev min honeyboney sms till mig också så ska svara H*N

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0