om dig baby!

jag har en känsla jag inte kan beskriva , allt känns så tungt just nu, känns som att jag förlorat någonting.. kan det vara du? betydde du mer för mig än vad jag trodde? jag vet inte hur, var eller när vi kommer ses igen nu. men jag vet att jag saknar dig när jag inte är med dig! du gjorde mig så speciell, jag kände mig så annorlunda med dig. vi kunde verkligen sita helt knäpptysta och bara kolla varandra i ögonen.. jag saknar den tiden vi hade tillsammans, men det var jag som vanligt somfuckade upp det jag vet förlåt! men den här gången var det inte meningen, för för första gången på länge så kunde jag känna den där gamla känslan, som jag inte haft på typ ett år!
du fick mig att se om, du fick mig att förstå att det ända man behöver är varandra, skita i att låta andra förstöra skita i vad alla ska tycka och bara njuta av den tiden tillsammans.. skita iom man inte kan visa upp varandra..


jag saknar dig otroligt mycket ska du veta! du var mer som en i mina drömmar, någon jag bara träffade på nätterna när jag låg och sov, men det var verklighet.det var real life.. kommer aldrig glömma minnena med dig baby!
alla dina ord, om hur  du sa att allt ska lösa sig..  men det har det inte gjort :( det har bara blivit värre. det värsta äratt jag vet att det kan inte vara du och jag, på riktigt.  jag vill inte ha dig i hemlighet, jag vill kunna berätta för aööa hur underbar du äroch hur bra du får mig att må... gud vad jag babblar.

jag gjorde en del fel som gör att du är sur på mig jag vet det. jag borde bara hållt mig till dig, jag borde ha tagit vara på dig när du väl fanns där vid min sida. men gjort är gjort och jag kan inte ändra på något. det ända jag kan säga är hur mycket du betyder för mig och hur mycket det skulle betyda om du kunde höra av dig, för jag saknar dig okej? förlåt... jag ber dig ge mig en chans.. :/

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0