my god!

jag fpr seriöst damp! hur kom människan till? forskare säger adam och eva, men vådå när dom såg varandra gick dom bara fram och kolla på varandra och sa hej har du ett hål som jag kan trycka in min grej i så vi kan skaffa barn?! hur i h*lvete visste dom att man kunde göra så då? osv osv osv osv kan hålla på hur länge som hlst men ska fortsätta att skriva klart min första läxa som var den mest idiotiska grejjen EVER!  vi lever här och nu, bara acceptera och eva med det att vi är byggda såhär, att det är såhär våran värld ser ut. sluta analysera så mt om det.. herregud lev och va glad.

Kommentarer
Postat av: mumzi

hahaha nu fick du till det!

Forskare har väl inte pratat om Adam & Eva????

De finns väl i bibeln, som tillhör den kristna läran... Men du har varit sååååååå duktig och ibland tror jag att du gör dig till för du tycker det är roligt när jag får damp :)

puss o jag älskar dig mest - mitt lilla snille!

//mamma

2009-08-26 @ 01:02:50

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0