my day

hej bloggen och alla sötnosar!

vilken hemsk dag det har vart idag, började med att vi började åtta, jag hade klätt på mig varmt med tanke på att det var kallt imorse, jag missade precis bussfan, vilket gjorde att jag var tvungen att vänta i 6 minuter ÅNGEST. iaf så kom den försent.. men det var minsann inte det enda, det var tvärstop i trafiken också, som gjorde att kom försent(!) fanfan på det..

kom till skolan, gick ner till rålis, hade grovt ont i magen! började med alla staffetter, det var väl det som var bra iaf med tanke på att vi kom två av nio klasser, våran hejjarramsa var därför sp09a bäst igår, imorrn och idá, tralalala.. hehe.

senare gick vi till en restaurang vid skolan och åt med några andra tjejer från klassen, as snälla om jag får säga det själv =) sen träffade jag anna ett tagoch sedan drog jag mig hem, nu blir det slingning och senare film.. + städning av garderoben, har rensat massa nya/gamla kläder som jag ska föröska sälja iväg nu hehe. intresserad, skriv!

anyway jag är förjävligt irreterad just nu, mensvärk + huvudvärk kan det bli bättre?
btw imorrn börjar jag kvart i två weeei. puss

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0