mina småbröder

Postat av: cecilia

har läst ett antal gånger att du har två små syskon? träffas ni ofta? du skriver inte så mycket om de... tycker även att de är roligt att läsa din blogg gör de nästan varje dag haha :) kram

svar: japp jag har två underbara småbröder en är 4 och ett halvt år den andra är ett halvår, tyvär så har jag inte kontakt med dom. så vi träffas inte ofta, inte alls igentligen. det är synd för dom är ju oskyldiga små barn som inte har nått med min och ''de vuxnas'' problem att göra. jag saknar dom varje dag! och jag hoppas dom har det bra!

-tack, alltid lika roligt att höra :)

 
(gammal bild )


Kommentarer
Postat av: Anonym

...det är Du som inte har kontaktat dina bröder....har bett dig flera gånger att ringa din lillebror eller komma förbi och träffa dom. Har även förklarat för dig flera gånger hur mycket du betytt för den äldre av dom...då den yngre av dom inte haft chansen att lära känna dig....men trots det har du valt att inte ha kontakt med dem. Som du själv skrev, är dom oskyldiga....så varför inte behandla dom efter det? Valet är-och har varit upp till dig, OM du vill ha kontakt med dem....ingen har hindrat dig...tvärt om...jag har bett dig om att du skulle finnas där, och bry dig...eller hur?...dom är betydligt större båda två nu...än på dessa bilder :) Du vet hur du kan nå dom ...Inget är någonsin försent...om man vill.. // dina bröders mamma

2009-08-09 @ 21:04:19

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0