min dag

godkväll darlings,

kom nyss hem efter en kväll med shopping. började med att jag jobbade, sedan så åkte jag iväg med mormor till jakan en sväng, my sweet grandmother =)<3  sen så drog jag hem till anna, vi åt middag och drog senare vidare till kista där vi shoppa,shoppa, shoppa hihi.. sen så mötte vi upp jesper och jesper lindholm&ljung dvs. vi va med dom ett tag i barkarby men sedan skulle dom iväg och tanka och vi drog hem. Imorgon fyller min bebisanna år :) sweet sixteen party ska det bli då, så då blire festfestfest, wiihoo.

imorrn ska jag sjävklart fira min kära vän, men även träffa emma och sara också. vet inte riktigt vad vi ska göra men det ordnar sig. på lördag blir det en härlig avslutning med the voice, innan skolan kär igång på måndag... usch blir bara på dåligt humör när jag tänker på det. men det kommer bli bra får jag försöka intala mig själv!

hoppas ni haft en bra dag babes.. puss

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0