min blogg och jag bestämmer!

låt mig förklara en sak här! jag har fått mycket åsikter om att jag skriver blogg, varför skriver jag blogg? jo för det är mitt intresse jag tycker det är skönt att bara sitta och skriva om allt och ingenting. ibland viktiga saker som jag vill ska komma ut till alla männiksor som läser min blogg, sen även oviktiga saker som bara finns där.

det här har dock männiksor i min omgivning stört sig på verkar det som, eftersom dom både överdriver och gör min blogg till en dålig grej. hittar på saker jag ''skrivit'' och bara kommer med allmänt SKITSNACK! bloggen är ett spel som alla gör. samma sak som vissa spelar cs,tibia osvosv.. så skriver vissa blogg. man spelar ett spel. man är starkare och mer självsäker bakom sin blogg. än vad man kanske är i verkligenheten. Vissa leker bitchiga med stort självförtroende, andra skriver bara ut sina känslor, andra leker snälla och ödmjuka. vissa har sin blogg för att dela med sig med sin vardag vad man gör osvosv.. vissa skriver bara ut om mode,musik etc. 

bloggen är ett sätt att ela med sig om sitt liv men ändå få ut sina känslor.. bloggen är också ett ställe som är perfekt ställa att säga vad man tycker och tänker.. ( utan några namn nämnda offtast ) för man får göra det! det är min blogg och jag skriver VAD jag vill. sålänge jag inte hänger ut någons namn dvs.

att vissa av er stör er så mycket på att jag delar med mig av mig själv till er andra förstår jag verkligen inte. att ni stör er så mycket att ni måste börja hitta på saker för att andra ska få mig att sluta .. men glöm inte att det är tack vare er jag skriver varje dag. för det är ni som går in på http://amandasigner.blogg.se varje gång ni går in på datorn! så sluta klaga och va glada för jag håller er uppehållda!

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0