mat mat mat, herregud!

åååh, vad är mammor till för? att tjata,klaga och irretera en typ..
jag har just haft en jävla diskussion med min underbara*host* mamma. som klagar på att jag inte äter! vilket jag gör!
jag hade inte ätit så mycket idag pga att jag inte hunnit.. dåbörjar hon dra igång värsta grejjen att jag inte får vara ute, om jag inte äter ?! det ska vara frukost,lunch och middag! helst villhon väl att jag ska proppa i mig en hel kyckling och en hel påse potatis och äta 50 stycken morötter typ..

men icke sa nicke, kommer aldrig på fråga..! kan mammor i synnerhet, förstå att man äter när man är hungrig? vi är inte små bebisar längre som inte fattar att man kan äta utan hjälp av sin mamma.. min mamma skulle nog helst av allt vilja att jag fortfarande var hennes lilla bebis som hon har ALL kontroll över..  förlåt men jag blev väldigt irrterad på detta! och this is my blogg =) så jag får skriva vad jag vill muhaha


haha förlåt men ta det med lite humor mamma...

Kommentarer
Postat av: mamma - grisen

hmmm din lilla knasfia... man äter inte när man är hungrig, man äter, så att man får i sig den näring man behöver och är man 16 år o inte äter mer en mackor på en dag, så anser jag att man inte klarar att vara ute om man inte kan ta hand om sig själv...

Enkelt - frihet växer av ansvar!

allt tjat försvinner när du är rädd om dig själv o beter dig som en vuxen...



älskar dig mest!

puss din gris mamma - äta bör man - annars dör man - äter gör man - ändå dör man....

2009-08-07 @ 09:52:14

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0