märks det att ja har tråkigt?

Har du blivit dumpad? japp
Har du blivit slagen allvarligt? sådär
Tar du droger? verkligen inte!
Har du pussat en tjej? haha ja
Hatar du någon? aa en eller två stycken
Har du snusat eller rökt? haha JAPP
Älskar du någon? vänner&familj
Har några av dina vänner svikit dig? JA
Har du djur? massor
Har du legat brevid en tjej i sängen? ja
Hatar du dig själv? nej det gör jag inte!
Har du en gris? nope
Har du en plattång? självklart!
Har du en bror? ja två stycken..
Har du sjukt bra humor? haha absolut
Gillar du att stå i duschen flera timmar? nej offtast inte, max en timme
Har du skilda föräldrar? ja -.-
Har du sagt bög till en kille? ja , så roooligt!
Har du sagt fitta till en tjej? haha aa
Har du fuskat? .. mmm
Har du en teve på ditt rum? yes i have
Har du en syster? nej :/
Gillar du att fota? ja ibland
Har du sett dig själv brinna? jaaaaa mitt hår ;o skit läskigt
Hjälper du dina vänner? beror på, men offtast
Gillar du tacos? jaa
Har du dansat? ja och bra var jag också ;)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? japp!
Kan du stå framför spegeln i timmar om du får? haha nej efter 3 timmar går gränsen
Har du ätit sniglar? ALDRIG I LIVET
Äger du en locktång? yeees
Gillar du att tugga tuggummi? i love it
Borstar du tänderna varje morron och kväll? ja utom undantag
Gillar du kläder? är beroende
Hatar du falska vänner? ja, usch!
Gillar du räkna matte? nej jag hatar matte
Har du gråtit inför en vän? ah såklart
Kan du sjunga?  det låter rätt bra i duschen haha
Äger du vad du vill? ja jag äger allt&alla?
Är du förvirrad? kan hända =)
Har du mer än 6 par byxor? aa det har jag, men använder dom inte ..
Har du förlorat en vän? mm
Gillar du att shoppa? jag älskar det!
Har du varit i Paris? JAA
Gillar du spindlar? neej skit äckliga ju
Klarar du dig själv? såklart
Har du lagat mat? yes
Är du klantig? haha aa verkligen, har till och med en klantig klubb haha
Har du mer än 20 låtar på din data? ja?
Sminkar du dej innan skolan? offtast
Har du träffat en kändis? ja björn gustavsson (a) m.m
Har du mer än 7 par nagelack? nej runt 5 st tror jag
Har du busringt? hahaha ja alltid lika roligt
Har du skällt på din bror? haha nee
Har du en vän som skiter i dig? ja det har jag..
Har du velat göra saker men vågar inte? ja..
Sover du med nått gosedjur? nej bara massa kuddar :)
Har du åkt nånstans utan att du får? jaa skärgården med emma,danne och jikke  hahaha villen soppa det blev.
Har du tältat? haha ja alltid lika misslyckat
Har du bränt dig? ja :(
Har du lekt med levande ljus? ja
Har du lekt anden i glaset? ja men fick nått svar som inte ens stämde, plus att rebecca styrde glaset hela tiden haha do you remember ?
Skäms du ibland? ja det gör nog alla lite då och då.
Gillar du hip hop/rap musik? vissa
Är du på sista frågan nu? ja äntligen,

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0