lääääägg ner!




en sak är väldigt konstig, att folk kan bry sig så mycket om en grej.. vad är det frågan om? jag och P är kompisar! som om det vore någonting konstigt så beter sig folk som stora frågetecken, men var är den stora grejjen? får man inte vara kompis med sitt ''ex'' eller vad håller ni på med? jag har nämnt honom en gång i min blogg sen dess blev det värsta grejjen, men liksom varför bryr ni er så mycket? det är väl mitt liv och inte erat? vill jag vara kompis, på g, tillsammans gift eller vafan som helst med någon så ska jag kunna skriva det utan att ni tar det som värsta grejjen..

jag vill kunna skriva ut allt jag känner för i min blogg, men det går inte om ni ska överreagera varje gång nått sånt här kommer upp? varför vet jag egentligen inte !

jag har förklarat för er tusen gånger att vi bara är kompisar, vi pratar visserligen varje dag på sms osv.. men det är som vänner inget annat. och om det nu skulle vara någonting så skulle jag inte säga det eftersom ni håller på som ni gör.. herregud skaffa er ett liv ?!

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0