jensen västra

glömde nämna att jag började skolan idag, i jensen västra på kungholmen, det är helt okej man får gratis busskort och ett kort att kunna äta på restaurang på. fina lokaler osv.

var inte sådär jätte nervös imorse, jag hamnade med mitra och tre killar typ. jäätte roligt,hade ju hoppats på att typ finna sin kärlekhär eller nått, men icke sa nicke! nånstans går ju fan gränsen asså! iaf så var det en del trevliga tjejer men även otrevliga och kaxiga ... menmen det är väl så i början man kollar ne på varandra!

imorgon börjar jag ett och slutar´tre, så är det dom flesta dagarna, börjar även nio och slutar typ tolv, eller börjar åtta och slutar 11.25 börjar en dag kvart i tvåoch går till fyra ungefär.. så det är rätt bra schema!

mensom sagt så har jag inte sovit något inatt sånu ska jag sova, puss and ciao bitchees

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0