jag har tråkigt..

Har du haft sex i år? haha jaa
Har du hånglat med någon i år? japp
Har du kramat någon? självklart
Har du hatat någon? mm
Har du sagt "jag älskar dig" till någon? aa
Har du varit kär? nej inte direkt
Har du någon gång tyckt om någon i din ålder? eh ja?
Har du/har du haft svart hår? japp :)
Har du använt kondom när du haft sex? nångång..
Har någon tagit dig på ett privatställe på kroppen? Haha ah

Är du en fjortis?
 Nej det är jag inte.
Är du emo? aldrig!
Är du brat? ja men abolut
Är du bisexuell? Nej jag är hetro ;)
Är du brunett? ljusbrun typ.. så ja
Är du blond? no!

Gillar du vältränade killar/tjejer? vem gör inte det?
Gillar du tjocka/överviktiga killar/tjejer? insidan som räknas men utsidan som ger insidan en chans..
Gillar du bad-boys? njae, man hamnar alltid hos dom iaf  haha
Gillar du tjejer? som kompisar JA, kärlek NEJ!

Kan du köra skoter? Haha jag vet inte..
Kan du leka apa? kan jag väl?
Kan du vissla? japp
Kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? vaa?!

Vad har du på dig för underkläder? svarta string, rosa spets bh
Vad drack du senast? vatten

Hur gammal har ditt äldsta hångel varit? 20 typ ;o
Den yngsta? 15
Vem fick du sms av senast? pontus
Vem kramade du senast? ingen aning ..
Är du allergisk mot något? haha aa.
Vet du vad oral/anal sex är? ja? vilken 16:åring vet inte det!
Äger du en dildo? Nej det gör jag inte ;)

Räcker det med pinsamma frågor för dig nu? nej tyvär =)


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0