porrbutik

asså vet ni det var helt sjukt, jag jenny,sofie och mitra gick in i en porrbutik vid våran skola.. ( vi visste dock inte att det var en sådan ) vi såg asläckra skor och tänkte why not? MEN det var givetvis vääärsta pördiga grejjerna .. ;s äckligt äckligt, men okej vi fortsatte kolla, sofie och mitra gick ut men jag och jenny började verkligen kolla ordentligen och fann denna snygga grejjsimojs ? ( kolla 1:a bilden ) eh eh eh FRÅGETECKEN?!
sedan så kollade vi in i ''ett litet rum'' med bara PISKOR ? say what! det var inte direkt pördey.. eller pördigt..
det var grovt men vi blev sjölvklart nyfikna och började prata med tantiluskan som jobbade där.. hahaha hon va grov! hon berättade om en väldigt konstig grej som hängde där. själv tyckte jag det var lite äckligt faktiskt när jag fick reda på vad den egentligen användes till hahahha

en... eh, hmm.. smycke till eh.. aa ni vet!?

normalt?! va tycker ni ska jag köpa den långa röda muhahah !


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0