i need you baby

godmorgon, orkarinte skriva så mycket för jag mår jätte dåligt. har jätte ont! men så småningom slutar det göra ont så då är det hopp&lek igen haha . så idag blir då en rätt så lugn dag, ska träffa flixen ikväll.

annars så igår så var jag först i skälby, sedan så åkte vi in till stan och åt på donken, träffade två gamla barndomskompisar från min gamla skola som jag inte sett på 5 år typ .. så det var skit roligt att träffa dom =)
sen så gick vi på, bio så jävla rolig hahaha the proposal tror jag den hette (?!) sen så drog jag och sara hem till mig, när vi kom hem så mådde jag väldigt dåligt, så vigick och la oss efter en stund...

nu ska sara iväg till medis sen så ska vi dra till skälby,jag ska bara ta det lugn och knarka värktabletter haha ..  justee mina besökare har börjat gå upp igen nu. weeei ..
puss sötnosar

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0