haha vilken dag!

hej darlings,  nu sitter jag hemma med alexandra, mitra och sebbe gick nyss. och innan det gick sofie och jenny..
efter skolan så åkte jag sebbe, mitra alexandra,sofie och jenny hem till mig och bara chillade. 
 
haha idag så har vi haft två lektioner och guess what?! kissie pissie går i min klass hahahahha, hon hade ig så måste gå om med oss ettor haha, jag dog när hon kom in där och berättade om sig själv, det roligaste jag hört,dryg och osäker, perfect match!?  iaf så har det vart en bra dag annars idag, nu väntar vi på annisen och ska hitta på nå kul, laga mat först o främst. sedan ska jag städa till mitt rum. sen drar vi säkert o gör något kul =) herråååå

Kommentarer
Postat av: Anonym

KISSIE? SOM KISSIES.SE ??

HAHAHAHHA fyfan att få henne klassen ..

2009-08-26 @ 17:20:16
Postat av: mel

mohaha! bli bästis med henne :D ;)

2009-08-26 @ 22:00:15
URL: http://melc.bloggagratis.se

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0