haha stämmer alltså inte!

gossipgirl om tråkig jag vet:
hej det är vi som är gossipgirl,
gilöar du verkligen inte pontus? för cvi har hört en del om dig att du tydligen tror det är mer men han vill bara vara vänner?! tell us!

svar till dig gossipgirl: nej jag gillar verkligen inte pontus! haha okej då kan jag säga att den ni hört den av ljuger grovt. för jag tror inte att det är mer och han bara vill vara vänner. vi både vet och vill bara vara vänner. thats it kära du!

jag och pontus tog upp kontakten ja. jag har gillat honom längre än han gillade mig ja! men om ni bläddrar ner i min blogg så kanske ni kan fatta att jag liksom haft en annan under det senaste månaderna. som jag saknar otroligt mycket. vilket inte är pontus dannefalk! jag och pontus är KOMPISAR och jag gillar INTE honom mer än en vän. så slut på detta och jag kan stå för om jag gillar honom eller inte! men det gör jag inte. jag HAR gillat honom men gör det inte längre, så nu har du ditt svar gossipgirl! hahaha..

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0