goodmorning babies

godmorgon, solen skiner det är varmt jag är trött.. så vad passar bättre än solning en dag som den här?

ska snart ringa nathalie och sedan slänga iväg ett sms till ronja .. annars så vet jag inte alls vad som händer idag men det dyker alltid upp något! sen så när jag var i turkiet så tappade jag plötsligt min piercing kula närvi stog i baren.. jävligt läskigt jag börja gråta pga att jag hade ingen annan med mig, och det skulle innebära it's over! och det vill jag inte jag älskar min piercing.. men iallafall jag fick leta upp en tatueringsstudio och köpa en vanlig silverkula stor som jag vet inte vad.. för typ 250spänn eller något sånt?!

det jag skulle komma till var att jag nu när jag kommit hem satt i min andra diamant ( en rosa ) men höll på att tapa den redan igår kväll.. hur klantig får man vara ?  jag har svalt 7 st kulor och en har gått sönder..  jag får seriöst damp! vad är det för fel på min  tunga? OJ nu måste jag dra och sola =)
puss sötnosar


morgonens outfit, idol tröja och rosa mjukisshorts.

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0