fula datorfan!

jag blir så jävla less! sitter här och gråter just nu efetrsom halva min skärm gått sönder och man inte ser någonting över huvud taget! vad är det som är fel med mitt liv egentligen allt bli ju fel hela tiden! jävla helvettes kjhgdjkgsjdgsj idiot fucking liv fan!!!!!!!!!  åh jagblir så jääääääääääääävl ARG NU ÄR HELA DATORN SÖNDER OCKSÅ SKIT BRA VERKLIGEN SKA JAG BLI PÅKÖRD AV EN JÄVLA BUSS OCKSÅ ELLER? BRA NU FÖRSVANN DET JAG SKREV SKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT BRA !!!!!!!!!!!!!!!!!!! eller ännu bättre bli mördad av en äckel hiv våldtä'cksman som är uteliggare och inga FUCKING HELVETTES PENGAR !!!!!!!!!!!!!!!! caps lock sätts på automatiskt också. skit bra verkligen wihoooooooo vad jag älskar allt alla i hela världen älskar jag även alla fula talibaner som bombar världen ooooooooooooh! fyfaaaaaaaaaaaaaan!!!!!!!!!!! mitt liv är förstört !!!!!!!!!

tar ut äckliga fula tungpiercingar tänker jag göra också, äckligt jävla slampfitthelvettes idiot helvettes fan jävla fula äckliga idioit piercing i fula tungaaaaaaaaan... fula jesus äckel bögen är på tv också. hamn finns inte fatttttttttttttttttttaaaa det fulamänniskor!



förlåt men jag får damp!!! slutar skriva i den hör bloggen nu också ska ni veta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Denice

Hittade en massa gamla bilder, och nästan alla var på oss haha :)<3

2009-09-01 @ 08:49:18

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0