fredag, kunde vart fest men nej, sitta hemma kväll!

godmorgon,sitter här och äter taccopaj till frukost!? mums!
iaf så ska jag snart dra mig till skolan, vi har endast två lektioner idag så det går väl rätt fort tror jag. sedan efter skolan så ska jag väll hem, får inte gå ut idag -.- så ska sitta hemma och ha jätte roligt med min mamma *ironi*

samma sak imorrn skulle jag tro. kan ju vänja mig vid ett tråkigt liv framöver, menmen  får väl bliemo eller nått haha skojja! nej men det jag menar är att jag kommer verkligen dö av tråkighet... aa nu ska jag byta kläder ( igen) för typ100.e gången sedan dra mig härifrån, puss ha en bra dag!

dagens outfit ( ska bytas dock )

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0