fortfarande pain!

godmorgon, usch va jag hatar mitt liv just nu! nej det gör jag förresten inte men orkar inte leva just nu. kan den här smärtan gå över snart tack! igår så var vi hos min farmor&farfar och rökte vattenpipa osvosv.. men jag hade så ont så jag låg och sov. vi kom hem väldigt tidigt jag och sara runt halv 11 senast? haha tidigt värre! men jag mådde verkligen inte bra.

sen så deckade jag direkt när vi kom hem, oh har såklart inte sovit mycket alls i natt.. så idag ska jag vara hemma! inte göra någonting. så jag mår bättre imorrn kanske, huvsaken är att jag kan gå, och den kan jag typ inte nu.
mormor och mamma tänkte lägga in mig på sjukhuset igår, men vad tjänar det till egentligen? kommer ha lika ont där som här haha.. gud vad jag snackar
, vi hörs senare puss

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0