förlåt för dålig uppdatering

godmorgon, färlåt för en dålig uppdatering... men har helt enkelt inte haft tid, igår så vaknade jag försent så missade första lektionen, sedan så flöt dagen på som vanligt. efter skolan fixa ja presnt som jag och alexandra skulle ge till anna. sedan hem och duscha och fixa mig, och åkte till anna hjälpte henne lite, gick dock inte så bra med risen som blev helt brännt haha. sen så drog vi därifrån. and come on let's partyyyy. haha

sen så åkte jag vid ungefär 1/halv två taxi hem. satt uppe ett tag men somnade sedan med smink och alla kläder osv! FAIL.

JUst nu har jag precis vaknat ska väl äta frukost snart.. sedan ska jag iväg till mammas kompis på middag och senare ut tror jag =) wellwell, nu ska jag ta och ringa anni bunny uknow ;) hahha mmh.. aa.mmhh. hihi.
haha skojja, är skit flummig så nu ska jag gå o flumma lite med min roliga farmor som är skit trött muhaha.
puss gullerumpor

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0