fiesta ahhaa..

hej älsklingar, danne,nosse,ljung och stavve har precis gått. dom skulle på någon fest i gubbängen tror jag (?) dom fråga om jag skulle med, men nee icke sa nicke..

ikväll så var iallafall jag med anna,emma och alexandra och vi var hemma hos mig, sen kom danne,nosse, ljung och stavve. vi satt på innegården och rökte vattenpipa som rillslut inte funkade, men ett tag funkade den fan!
sen så hade vi fått klagomål från grannarna så vi gick in och bara tog det lugnt. sen så drog dom nyss. haha och jag gifte mig ikväll hahahahahaha jätte roligt skämt!  jag danne och nosse satt iallafall inne imitt rum och snackade osv för dom andra var ute  o rökte med mamma som kom hem senare på kvällen,vissa är ju arton och har tiren att dom får röka .. -.-

så vi satt iaf inne och snackade om allt och inget, väldigt trevligt faktiskt haha =) iaf imorrn ska jag jobba.. sen senare får vi se vad som händer .. puss & hej på ett tag

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0