ett test från fb

Om någon fråga DEJ om du skulle med ut på dejt vad hade du sagt ?
 NEJ ! , skulle skämmas
 Självklart
 Beror på när
xJa då ,snygging
 Jag e upptagen

Om din BÄSTA kompis hade sagt : Det kommer rykten om att han fula e kär i dej vad hade du gjort sagt ?
 Ofta!
 Det är aldtid kul när någon är kär i en
 Okej !? ..
 Vem då ?
xMEN UUUUH HAN !

Om du hade blivit tsm med karlstads snyggaste kille/Tjej vad hade du gjort
xRetat alla , för han/Hon e ju bara min
 Men jag vill inte va tsm med svergies snyggaste kille /tjej
 Delat med mej till min bästa vän
 Blivit GLAD
 Inte sagt ett ord

Om du skulle gå till affären o någon du tyckte va söt ropa SÖTNOS till dej vad hade du sagt ?
xOlalalal
 äääh , Ofta du gillar mej
 Sprungit fram o kramat han sen sprungit iväg
 Detsamma med blyg röst
 Hämtat min kompis vem vill gå själv när han ropar sötnos ?

Om någon FUL ville bli tsm med dej vad hade du sagt
 Självklart
 Men UUUH inte med dej FULING
 Jag Älskar Han Ju Så Vissst<333
xEhmm Nej tack sedan gått
 Vi får se imorn

svaret:
 vad heter han/hon som är kär i dej? david..

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0