ere fest eller?

herregud vilken lördag, aa nu kom jag hem haha, party al the night long.. och jag har inte fått en enda sekund sömn inatt pågrund av att vi var 8 pers som låg i en säng och trängdes och det var varm och klibbigt! men jag har haft så sjukt roligt.

vi åt först igår sen så drog vi igång festen och jag och tjejerna var igång till 100 % verkligen. när klockan var runt 06.00 så kände vi hur magarna kurrade, så vi ställde oss och åt pizza, eller rättare sagt dom gjorde, blev ingen över till mig haha, jag och rebecca satt i hallen hahaha ja vad vi gjorde där vet bara vi =) sedan så gick vi och la oss tror jag, jag låg och sjöng godnatt visa för alla, och oscar var inte sådär jätte glad pågrund av det haha ? jaja skit samma vad vi gjorde, vi hade iaf väldigt roligt igår och det ska absolut göras om! jag kom som sagt hem nu lite lagom sliten, men shit happens, på med festkläderna och ut igen ikväll haha.

hoppas ni hade en bra lördag, emn jag tror fan inte ni slår min... tyvär så har det ju hänt en del inatt också uhlala..  haha keep loovin




Kommentarer
Postat av: e

hahah vi festade fan hela natten lång, obeskrivligt kul <3

2009-08-10 @ 13:29:11

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0